Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 25 d’agost del 2016

No vull perdre el temps

Perdem el temps constantment. El menys jo. Perdo el temps constantment. Tot el dia a l'habitació del costat de la meva sense fer res. Ni tan sols a l'ordinador. No faig res. Em sento inútil. Passen les hores i no he fet res. Tinc gana, molta gana. Em vull aprimar. Em vull aprimar molt. Desitjo un súper cos prim amb forma de noia, desitjo vestir bé, desitjo els cabells bé, desitjo ser perfecte. Ja sé que la perfecció no existeix.
Acabo de veure una cosa que m'ha destrossat per dins (la cosa que he vist no la diré pq després em porta problemes), vull menjar. Vull fer moltes coses. Vull amics.
Sento una pressió dins meu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada