Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 23 d’agost del 2016

No em vull ni un mil·límetre del meu cos, ni cara, ni personalitat. Però com la llei del tot; He de dir el contrari: Estic boníssima, sóc intel·ligent, m'estimo, tinc molts amics.

[Quina puta casualitat que la quina jo seguia per totes les xarxes socials possibles resulta que estava en el meu grup "d'apoyo de whats". Més o menys és com si coneixessiu ara un idul vostre, no. Potser no tant. Però algú que teniu molt apreci i no podeu conèixer en persona, i de cop el podeu conèixer una mica més.]
Resulta que portes més temps del què pensaves en tot això. Però abans no era tot això. Abans no t'hi fixaves, perquè no era això. Abans no hi era. Hi havien els problemes. Hi era tot. Però no estaves tant fixada en tot això. No sé si havia evolucionat tant. No sé res. Estic al límit. No puc més. Tot són canvis de pes. Tot és relació estranya amb el menjar. D'amor-odi, odi-amor. I crec que els què tenim el problema ens entenem.
Tot. Tota. No només això. T'adones que de petita eres diferent. Que als dotze ja m'havien diagnosticat trastorn límit de la personalitat, i passes a ser això i no hauria de ser.
Ja no sé qui sóc.
Ja no m'entenc.
No sé merda per què tinc aquesta personalitat que és una merda que no tinc a ningú d'amistats, que ningú em vol. Ni jo em suporto. I no em vull ni un mil·límetre, del meu cos, ni cara, ni personalitat.
Només faig que menjar, fer coses rares, i ningú em vol.
Vaig anar al psicòleg als 19 anys per canviar, per ser nova persona i he sortit pitjor.
I ara com la llei del tot:
He de dir el contrari: Estic boníssima, sóc intel·ligent, m'estimo, tinc molts amics.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada