Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 18 d’agost del 2016

El meu lloc

Voldria viure en un altre món, on tingués temps de veure totes les series que volgués i no m'aborrís mai, on tingués temps de tot sense aborrir. On jo fos amo de les meves pròpies normes. Un lloc inexistent. On ningú em pugués trobar, però si vulgués algu que allà fos. En una illa deserta. Una platja per mi sola. El meu paradís. La meva música. En conclusió el meu lloc ideal. Un lloc on el temps mai passés. Sola i no sola.
Amb bèsties mai vistes. I quan jo vulgués les meves amistats.
Un lloc on podria fer el què jo vulgués quan volgués.
El meu lloc hi haurien formes estranyes.
Un lloc on el menjar no engreixa i jo seria perfecte, intel.ligent i tota perfecte.
Podria veure els meus pensaments en una pantalla com si es tractés d'una pel.lícula.
I en el meu món ideal em podré quedar en l'eterna joventut.
El meu món seria ideal per mi. Seria genial de vistes. Seria solitari. Genial de vistes. Aigua. Verd. Fosc. Clar. Raro. Blau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada